Naklejki z logo to jeden z elementów tworzących identyfikację wizualną marki. Produkt ten powinien być spójny z innymi elementami i działaniami marketingowymi, jakie firma podejmuje podczas promocji produktu czy przedsiębiorstwa. Wszelkiego rodzaju czcionki, grafiki, barwy, motywy czy slogany powinny być ujednolicone, dopracowane i przemyślane, a materiały udostępniane online podobne do tych drukowanych i wypuszczonych do obiegu stacjonarnego.

I chociaż często mówi się o tym, że branża e-commerce powinna skupić się wyłącznie na działaniach online, to badania rynku i zachowań konsumentów wskazują na to, że sprzedaż napędza nie tylko Facebook czy Google Ads, ale wszelkiego rodzaju reklamy i materiały drukowane, a naklejki z logo to tylko jedna z niewielu form, dająca firmie możliwość dotarcia do szerokiego grona Klientów.

Jak wykorzystać naklejki z logo swojej firmy?

Naklejki z logo mogą być wykorzystane na wiele sposobów. Przydadzą się w oznakowaniu paczek wysyłanych do Klientów, dokumentów lub innych produktów branżowych. Będą doskonałym elementem promocyjnym na różnego rodzaju targach, konferencjach czy szkoleniach. Naklejki z logo, wcale nie muszą zawierać wyłącznie logo i nazwy firmy, mogą przybierać różne kształty i rozmiary, a nadrukować możemy na nich dowolny tekst czy grafikę, która przyciągnie uwagę Klienta i sprawi, że bardziej zainteresuje się naszą marką. Naklejki można również wykorzystać jako element łączący papier pakowy, zarówno ten, który pokrywa całą przesyłkę, jak i ten, który zabezpiecza nasze produkty wewnątrz pudełka prezentowego.

Czy naklejki z logo mają wpływ na unboxing experience?

Unboxing experience, czyli wrażenia Klienta podczas rozpakowywania przesyłki mają ogromny wpływ na to, czy dana osoba jeszcze powróci do nas z zakupem, czy uda się do konkurencji. Im bardziej dopracowana przesyłka, estetycznie obrandowana, minimalistycznie wykończona i naturalna, tym większa szansa na zdobycie przychylnej opinii Klienta. To co konsument zobaczy po otwarciu paczki, czyli produkt wraz z wypełnieniem, wpływa na jego zmysły i zapada mu w pamięć. Nawet jeżeli produkt, który kupuje nie jest z najwyższej półki, ale spełnia jego oczekiwania, to w połączeniu z dobrze przemyślaną formą doręczenia, zwiększa szanse na zyskanie stałego Klienta.